• meira-meisler

  • %d7%94%d7%96%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%9e%d7%99%d7%99%d7%96%d7%9c%d7%a8

המציאות מתפרקת לפרגמנטים בעבודותיה של מאירה מייזלר.
כמו בסרט "יצרים" (מיכלאנג'לו אנטוניוני 1966), כך גם מאירה בוחרת פרטים מתוך הצילומים שלה ומגדילה אותם. בניגוד למתרחש ב"יצרים", היא לא מגלה גופה בתהליך העבודה הזה, אלא חושפת עולם עשיר ומסתורי של נופים, חיות וצמחים, של צורות וטקסטורות. הכמיהה ליופי בולטת בצילומים של מאירה, והנופים שלה מזכירים ציורים אירופאים רומנטיים מהמאה ה-19. הדימויים בעבודותיה נעים על קו התפר שבין מציאות לבדיה, בין האמיתי למלאכותי. הם נמצאים על הסף, ללא זמן ומקום, ונראים לעיתים כתפאורות.
מיצב הצילום של מאירה מייזלר מתפקד כמעין זרם תודעה. זהו רצף דימויים אסוציאטיבי, ללא נרטיב.

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit